loading...
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری
محمدرضا توحیدی بازدید : 65 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

جلسات ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستانهای کیار و سامان با حضور مسئول ستاد استان تشکیل و بر تقویت ستادهای فوق تاکید شد.

لازم به ذکر است در این جلسات اعضای شورای سیاستگذاری ستادها اعم از  امام جمعه محترم،فرماندار، شهردار، مسئول کمیته امداد امام، مسئول اوقاف و امور خیریه، سپاه نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتنند.

محمدرضا توحیدی بازدید : 64 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (3)

مبلغ 400000000 میلیون ریال معادل چهل میلیون تومان هدیه نقدی مردم استان چهارمحال وبختیاری از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به حساب340036 بانک سپه تهران شعبه قلهک مربوط به بازسازی اعتاب مقدسه واریز گردید؛لازم به ذکر است مبلغ ده میلیارد ریال تعهد سال جاری استان چهارمحال و بختیاری است که انشالله از محل هدایای مردمی با همت مردم ولایتمدار استان تامین خواهد شد.


روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری

محمدرضا توحیدی بازدید : 134 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

سفر یکروزه مهندس قاسم سراجان معاون محترم جذب مشارکتهای مردمی ستاد بازسازی کشور در تاریخ 27/05/1393 به استان چهارمحال و بختیاری با برنامه های ذیل انجام شد.

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 49 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

مهندس پلارک رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات در برنامه کوی محبت خبر داد: تجمیع و یکسان سازی دو حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهم السلام) را در طرح توسعه خواهیم داشت و یک....

کربلاء

محمدرضا توحیدی بازدید : 74 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوه اعلام کرد: ساخت درب باب الراس حرم حضرت اباالفضل(ع) در مراحل پایانی قرار دارد، طی دو ماه آینده...

محمدرضا توحیدی بازدید : 39 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، وی با اعلام این خبر گفت: شهید شرافت علمداری مورچانی از هموطنان استان فارس که همزمان با بازسازی مدافع حرم نیز بود طی حمله روزهای اخیر در سامرا به شهادت رسید.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: در این حملات همچنین...

شهادت خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدافع حرم مطهر امامین عسکریین علیهماالسلام

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 46 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، همچون سالهای گذشته و با هدف اطلاع رسانی از تلاشهای صورت گرفته به عموم هموطنان امسال نیز....

حضور ستاد بازسازی عتبات عالیات در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

محمدرضا توحیدی بازدید : 42 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: بزرگترین سفره افطاری جهان اسلام در حرم منور رضوی پهن می شود که 12هزار روزه دار در هر افطار مهمان امام رضا (ع) می شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیای به نقل از خبرگزاری عتبات ، محمود ممتازˈ روز شنبه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان.....


محمدرضا توحیدی بازدید : 33 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

کار بازسازی حرم نورانی عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در دمشق از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری عتبات ، رستم قلندری گفت : مردم ولایت مدار خوزستان برای بازسازی عتبات عالیات....

محمدرضا توحیدی بازدید : 57 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

طرح و نقش فرشهای مسجد کوفه به همت هنرمندان کمیته فرش ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال بازیابی است.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری، بنا بر اعلام کمیته فرش هنرمندان رفوگر ایرانی از اردیبهشت ماه سال جاری...

محمدرضا توحیدی بازدید : 41 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از ساخت و رونمایی هشت پنجره‌ رواق ‌حرمین عسکریین در یزد خبر داد و گفت: این پنجره‌ها آماده ارسال است و به زودی به سامرا فرستاده می‌شود.

محمدرضا توحیدی بازدید : 44 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از بازسازی سرداب غیبت امام زمان (عج) در سامرا خبر داد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 66 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری آیت الله العظمی وحید خراسانی غروب پنج شنبه با حضور در محل کارگاه ساخت ضریح حرم امامین عسگریین(ع)، این ضریح 6 گوشه را زیارت کرد.

 

این بازدید که با همراهی تعدادی از شاگردان ایشان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی...

محمدرضا توحیدی بازدید : 79 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

طراحي اين فرش از سوي استاد فرشچيان و مرحوم سيد جعفر رشتيان به مدت ۴سال زمان برده و بافت آن ۸ سال به طول انجاميده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری به نقل از  پايگاه اطلاع رساني حج ، گران‌ترين فرش تاريخ جهان......

محمدرضا توحیدی بازدید : 44 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: مردم ایران پاییز امسال ضریح خیمه گاه حضرت اباالفضل العباس(ع) را بدرقه می کنند.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری، جمشید گودرزی در نشست با مسئولان استان بوشهر......

محمدرضا توحیدی بازدید : 54 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مدیر پروژه طرح «طاها» از اتمام نصب خشت‌های مطلای نمای بیرونی ایوان باب المراد در حرم مطهر امامین جوادین(ع) خبر داد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 46 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

مجري طرح ساخت ضريح جديد حرم عسكريين از بازگشايي اين ضريح براي بازديد عموم مردم در روزهاي آينده خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حضرت آيت اله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد عصر روز گذشته از ضريح امامين عسكرين در قم بازديد كرد.
آيت اله صافي گلپايگاني در اين بازديد......

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 48 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: اولین گروه بازسازی اعتاب و حرمهای مقدسه در سوریه امروز عازم دمشق شدند.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات........

محمدرضا توحیدی بازدید : 46 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

براستی تو کیستی که وجود مبارکت حرف تازه خداوند بود و خیر کثیر"انا اعطیناک الکوثر"

تو کیستی که نامت از اسماء حق مبارک و تعالی مشتق گردیده و بر عرش چنین نوشته شده است:"انا الفاطر هذا فاطمه"

تو کیستی که بنا بر فرموده امام باقر (ع) خداوند تو را از نور عظمت خویش آفربد و به واسطه نور تو آسمان و زمین منور شد و خداوند در برابر سوال ملایکه از این نور فرمود:".....از این نور پیشوایان دین را بر خواهم انگیخت."

ای مهین بانوی هر دو جهان تو کیستی که وجودت سرمشق همه پاک.......

محمدرضا توحیدی بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

كار ساخت اين ضريح مطهر درقم به اتمام رسيد و به زودي به سامرا در كشور عراق منتقل مي‌شود.

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

محمدرضا توحیدی بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

اکبر صابری فر عضویت در مجمع خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی را نورانی ترین دوران خدمت و تلاش خود می داند.وی با اشاره ای لطیف به روزهای آخر زندگانی پربار پیامبر گرامی اسلام (ص) و به اهمیت کتاب خدا و اهل بیت (ع) عترت و طهارت برای امت اشاره می کند:


پرتال ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی

محمدرضا توحیدی بازدید : 36 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات :

رونمایی از ضریح امامین عسکریین(ع) تا اواخر تابستان انجام می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:....

محمدرضا توحیدی بازدید : 42 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسابقه حفظ خطبه غدیر با مشارکت گروه معارف شبکه دوم سیما و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری با حضور150 شرکت کننده در تاریخ26 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)برگزار میگردد

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 685 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری ؛ثبت نام دوره جدید اعزام نیرو به عنوان نیروی کار در نجف اشرف از تاریخ20اردیبهشت ماه آغاز؛و در تاریخ8خرداد ماه به پایان میرسد.

برای اطلاع بیشتر در این مورد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

محمدرضا توحیدی بازدید : 43 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فن‌هاي خنك كننده اطراف بين الحرمين همزمان با آغاز ماه مبارك رجب و فرا رسيدن فصل گرما در كشور عراق به چرخش افتاده‌اند تا محيط مطبوعي را براي زيارت هرچه بهتر زائران حضرت سيدالشهدا (ع) فراهم كنند.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، حدود ۷۸ فن در اطراف بين الحرمين و در سمت حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) و ۵۸ فن نيز در داخل بين الحرمين نصب شده‌اند تا با روشن شدن


محمدرضا توحیدی بازدید : 75 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آشپزخانه صنعتي ابوتراب كه از ۴ فروردين‌ماه ۹۳ به بهره‌برداري رسيده و كار خود را در روز نخست با ۱۱۷۰ پرس غذا آغاز كرده، هم‌اكنون قادر است غذاي تمام زائران ايراني در كربلا را تأمين‌ كند.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، آشپزخانه صنعتي ابوتراب كه توسط متخصصان كشورمان در شهر كربلا ساخته و تجهيز شده است، از ۴ فروردين‌ماه امسال به بهره‌برداري رسيد و در حال حاضر عمليات پخت ۷۰ درصد غذاي زائران اباعبدالله الحسين (ع) را به عهده دارد.
اين آشپزخانه از بخش‌هاي پخت كباب و جوبه، خورشت و سوپ، سرخ كردن ماهي و پخت مرغ، سالن آماده‌سازي گوشت و مرغ، سالن پخت برنج و


محمدرضا توحیدی بازدید : 168 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سنگ فرش صحن امام حسين (ع) حرم مطهر امام علي (ع) در نجف اشرف از سوي عتبه مقدس علوي به يك شركت بحريني واگذار شده است و تاكنون بيش از ۹۰ درصد پيشرفت داشته است و همچنان ساخت و ساز در اين صحن ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، عمليات ساخت صحن امام حسين (ع) كه در سمت باب طوسي حرم مطهر امام علي (ع) واقع شده است به سرعت پيش مي‌رود و هم‌اكنون


محمدرضا توحیدی بازدید : 45 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازديد از منزل تاريخي امام خميني (ره) كه در جنوب شهر قديم نجف، در بخش غربي شارع الرسول و در نزديكي كتابخانه اميرالمؤمنين (ع) و مقبره مرحوم علامه اميني واقع شده، براي يكبار كم است.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، زائراني كه براي زيارت بارگاه مطهر امام علي (ع) وارد نجف اشرف مي‌شوند، بازديد از منزل تاريخي امام خميني (ره) كه در جنوب شهر قديم نجف


محمدرضا توحیدی بازدید : 60 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

موكب عزاداران هيأت بني عامر را كه در ايام اربعين با لباس‌هاي سفيد در حرم مطهر سيدالشهدا (ع) حاضر مي‌شوند و به عزاداري مي‌پردازند را همه مي‌شناسند؛ اما شايد كمتر كسي درباره حسينيه بني عامر مطلبي شنيده يا خوانده باشد.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، موكب عزاداران هيأت بني عامر كه زائراني از عشيره بني عامر بصره هستند و همه ساله ايام اربعين با لباس‌هاي سفيد و با شكوه خاصي در حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) به عزاداري مي‌پردازند را همه مي‌شناسند؛

محمدرضا توحیدی بازدید : 241 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در تصویر زیر قبری که به صورت انفرادی قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از چپ به راست یا پایین به بالا متعلق به امام علی النقی (ع)، امام حسن عسکری(ع) و نرجس خاتون، مادر امام زمان(عج) است. به همین دلیل ضریح به صورت چهارضلعی ساخته نمی‌شود و هشت وجه دارد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 40 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نمایشگاه دستاوردهای یک دهه تلاش خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در خانه ملت برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ، این نمایشگاه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، رییس و معاونین ستاد بازسازی

محمدرضا توحیدی بازدید : 37 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا اعلام کرد: بازسازی حرم امامین عسکرین(ع) ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری عتبات، اسماعیلی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سامرا با اشاره به میزان پیشرفت بازسازی حرم امامین عسکرین، اظهار کرد:

محمدرضا توحیدی بازدید : 41 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
عید سعید ولادت سیّده‌ی طاهره‌ی معصومه (سلام‌الله‌علیها) و ولادت رهبر بزرگ و عظیم‌القدر انقلاب بر همه‌ی شما برادران عزیز، بلبلان گوینده و غزل‌خوان بوستان محبّت اهل‌بیت و ولایت خاندان پیغمبر مبارک باد.
 خدا را شکر میکنیم؛ این یکی از نعمتهای بزرگ خدا در حقّ ما است.....

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری،برای اطلاع رسانی هر چه بهتر در تاریخ اول بهمن1392 شروع به کار کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    پخش زنده اماکن متبرکه









    ریاست ستاد بازسازی عتبات استان

    ریاست محترم ستاد بازسازی عتبات استان

    *جناب آقای حاج اردشیر ریاحی پور*

    نیروهای وظیفه ستاد استان

    نیروهای وظیفه حال حاضر ستاد استان

    1-محمدرضا توحیدی

    2-سید حسن حسینیان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 447
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 11,012
  • بازدید کلی : 28,084
  • شماره حساب برای واریز کمک ها

    بانک ملی           0106981510002  

    به نیت بازسازی عتبات عالیات

     

    بانک ملت           1629894451  

    به نیت بازسازی حرم مطهر امام حسین(ع)

     

    صندوق محمدیه شهرکرد  1298و 1299  

    به نیت بازسازی حرم مطهر حضرت عباس(ع) و حرمین مطهر سامرا  

     بانک سپه         92 /12200  

    به نیت بازسازی حرم مطهر امام علی(ع)

     

    بانک رفاه کارگران  15334156 

    به نیت بازسازی حرمین مطهر کاظمین

    عکس ماه تیر

    شماره پیامک ستاد استان

    مسئولین شهرستانهای ستاد بازسازی استان

    بروجن

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین نژادیان

    مسئول اجرایی:حجت الاسلام والمسلمین الهیان


    فارسان

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین جمالی زاده

    مسئول اجرایی:جناب آقای محمد علی طالبی


    لردگان

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین انصاری

    مسئول اجرایی:حجت الاسلام والمسلمین صالحی


    کیار

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفری

    مسئول اجرایی:جناب آقای حمزه


    سامان

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی

    مسئول اجرایی:جناب آقای صفایی


    بن

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین غضنفری

    مسئول اجرایی:جناب آقای یحیی اکبری


    اردل

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین سلمان پور

    مسئول اجرایی:حجت الاسلام والمسلمین چراغی


    فرخشهر

    مسئول:حضرت حجت الاسلام و المسلمین احمدی

    مسئول اجرایی:جناب آقای قاسم خسروی